klockan 04:00 en sömnlös natt.

för sissodär två-tre veckor sedan hade jag svårt att sova en natt. så detta är vad jag skrev ihop klockan 4 på natten/morgonen. det finns så mycket mer jag skulle vilja få med i texten men det kanske kommer ytligare en sömnlös natt då det bara flödar utav ord och meningar. 
...
du ligger med någon på fest för att dagen efter vakna upp, gå där ifrån och aldrig mer hörs av. förutom om ni inte helgen efter råkar hamna på samma fest och hoppar i säng. igen. 
...
jag säger inte att det är fel att ha en kk för det är de verkligen inte. seriöst varför ska det vara så horstämplat för? inte bry sig om vad dagens förhållandemallar innehåller? tycker det är så fel att döma folk som faktikst har en kk. det är deras val och de kanske inte är redo för ett förhållande, så va har det med dig att göra? INGENTING!!
...
ligger du på en tjej/killes top 3 på snapchat så är ni på G. ligger ni båda på varandras då är ni definitivt tillsammans eller ligger med varandra. såklart.
...
du kan inte ha en kill/tjejkompis utan att ni ligger med varandra. och om ni inte ligger, är ni säkert gay båda två, för man kan ju såklart inte umgås med det motsatta könet utan att ha sex. jag menar, det enda livet handlar om är ju sex. såklart. 
...
har du en pojk/flickvän och du bryr dig om den, då du din lilla toffel. du kan inte heller skippa en fest, trots att ni festat 8 helger i rad, för att umgås med din partner för då är du en fet TOFFEL. såklart.
...
skaffar du förhållande då är du en torr jävel som aldrig vill festa längre. 
...
och festar du fast du har en partner, aa då är du så jävla torr för att du inte flörtar med andra killar. 
...
och på tal om de, ni som är otrogna? jag skulle kunna sätta ett pistolskott i pannan på er seriöst. det är de äckligaste jag vet. har man ett förhållande håller man sig till EN person och inte ligger med en ny varje fest bara för att din partner inte är där. 
...
och på tal om otrohet, vilka är ni ens som dömmer personen din partner var otrogen med? visst det är antagligen fel av den personen med, men din partner har gjort någonting som är tusen gånger värre. han/hon har varit OTROGEN!!!! hur kan ni förlåta partnern men idiotförklara han/hon som din partner var otrogen med? det är så fel och det gör mig så förvirrad
...
och detta med se men inte röra? pff dummaste jag hört. klart du INTE kan få massa nakenbilder skickade till dig av en annan tjej/kille när du har förhållande? det räknas också som otrohet. 
...
nakenbilder på snap, fine gör vad du vill. men snälla lilla 14åriga flicka, öppna inte upp dig så jävla lätt för en kille du knappt känner. jag lovar dig, alla hans killkompisar har nu sett dig spritt språngande naken och du har blivit horstämplad för en lång framtid. jag lovar dig, du kommer hitta någon som hellre ser dig naken i verkligheten och behandlar dig så mycket bättre än killen bakom mobilen som låtsas bry sig. 
...
och kom inte med era dumma kommentarer om att "hur vet du att det är så?" "du vet inte hur vårt förhållande funkar". och nae det har du rätt i. men detta är min och måååånga andra killar och tjejers åsikter om förhållanden. och med tanke på att jag bor i en så pass liten håla som Vimmerby vet man det mesta om de flesta. dessutom så har jag ett flertal gånger tröstat eller idiotförklarat vänner eller bekanta som befinner/ har befunnit sig i dessa situationer.
...
och nej detta är inte egna historier jag berättar. detta är bara vad jag dagligen får se och höra om och av folk här omkring jag känner och inte känner. 
...
och använd er utav denna text hur mycket ni vill. hata den, älska den, häng ut den, skit i att läsa sen. sno hela skiten, sno vissa stycken, sno vissa meningar, ord vad du vill. men låt mig få veta att du faktiskt använt någonting utav den och låt mig få veta din åsikt. 
...
helt seriöst, det är såhär dagens ungdomar ser på sex och kärlek, sorgligt nog. 


Kommentarer
Postat av: linn

sjukt bra text!
jag länkar gärna inlägget på min blogg om det är ok?
verkligen verkligen sjukt bra och så jävla sant!!

2014-03-11 @ 12:33:22
URL: http://linnsv.blogg.se
Postat av: linn

tack så mycket! :)
det ligger uppe nu ifall du skulle vilja titta :D

pok

2014-03-11 @ 21:02:15
URL: http://linnsv.blogg.se
Postat av: Anonym

Link exchange is nothing else but it is simply placing the other person's webpage link on your page
at proper place and other person will also do same in favor of
you.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0