S V A R E N

som jag lovade kommer svaren här och nu! :) 
 
1. Trivs du bra i din klass? 
Ja det gör jag verkligen, även att den är lite uppdelad så är den toppen. 
 
2. Vad är de bästa du vet? 
Mina vänner och min familj, helt klart! 
 
3. Förhållande/singel? 
Är just nu ganska förstörd efter en liten incident så singel. 
 
4. Vilka är dina närmsta vänner? 
Det är framförallt Stina, Ollie och Anton. men jag har en hel del andra vänner som står mig nära. 
 
5. Kill/tjejkompisar? 
Jag har världens bästa både tjej- och killkpmpisar, men jag umgås mestadels med killar faktiskt då det är minst dramatiskt och jag är uppväxt så. 
 
6. Är du oskuld? Ifall du inte är de hur många har du legat med? 
Detta är en personlig sak som jag inte tar såhär öppet över internet. 
 
7. Bästa killkompis? 
Ollie och Anton är de som vet precis allt om mig, men alla är i stort sätt lika bra. 
 
8. Den snällaste killen du känner? 
Oj, vilken svår fråga! Måste nog säga att Jonathan är den snällaste, men alla mina killkompisar är underbara på sitt sätt! 
 
9. Den skönaste i din klass? 
Helt klart Ludvig, han är en av få som vågar bjuda på sig själv! Typ klassens clown, haaha. 
 
10. Vad kollar du mest på hos en kille? 
Det första jag kollar på är kläderna, håret, nacken, ansiktet och hans leende. Men det är personligheten som avgör vad jag verkligen tycker om honom. 
 
11. Hemmakväll eller fest? 
Fest helst klart! Fast att jag ibland vill vara hemma med familjen. 
 
12. Vad gör du om 5år? 
Då är jag 22år och reser fortfarande omkring i världen. Förhoppningsvis reser jag omkring och gör skillnad här i världen, alltså jobbar med någonting vettigt och bra för fler än bara mig själv.
 
13. Vad värdesätter du mest i livet? 
Min familj, mina vänner och att ha kul. 
 
14. Bästa vänner? 
Min absolut bästa vän är Stina och jag skulle verkligen inte klara mig utan henne. 
 
15. Vilket gymnasium går du på? 
Jag går på Vimmerby gymnasium och där går jag linjen handels- och administrationsprogrammet. 
 
16. Bor du i hus? 
Ja
 
17. Har du något djur? 
Ja jag har en hund som heter Effie. 
 
18. Favoritblogg som du läser? 
Måste nog va tinkerbella eller Viktor Frisk. 
 
19. Har du någon idol? 
Om du menar som förebild är de min pappa och morfar. Men om du menar som kändis eller liknande så har jag just nu kärat ner mig i Simen som sjunger så gudomligt bra i Idol. 
 
20. Vilka är dina "grabbar" ? 
Det är Anton, Ludvig, Jonathan och Proos allt som oftast. 
 
21. Får din kille ta på dig var han vill? 
Har ingen kille. 
 
22. Är du kär/ gillar någon? 
Just nu vet jag inte riktigt vad jag känner, så svarar kanske nej. 
 
hoppas att ni nu är nöjda med svaren på era frågor, annars får ni väl höra av er till mig så tar vi de då. puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0