one way or another

bara för jag hade låten på hjärnan fick det bli den rubriken.
livet rullar på, vår svenska och engelska lärare försöker ta livet av oss med världens jävla uppgifter, har tappat all motivation till allt, till och med livet typ. spenderade lite tid med Stina idag iaf, så jävla skönt. vi va i Hultsfred och skulle fixa pass, kollade film (jag sov), fiskade kräftor och bara hade det bra.
i morgon blir det nollningsfesten och jag är typ så otaggad man bara kan va... tråkigt men så är de. tänkte kanske svara på frågestunden i helgen, beror på vilket humör jag är på. vill ni följa min vardag lite mer regelbundet kan ni följa min Twitter, för den uppdaterar jag typ hela tiden, aja. puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0