livet leker inte

nollningsfest i fredags som var så sjukt mycket roligare än förväntat, men en av de tråkigare festerna jag befunnit mig på. ska försöka se de positiva i allt så drar slutsatsen ok fest.
mysdag med min grabbar igår, så behövligt och så mysigt. drog en promenad och träffade på några andra sköna människor.
idag har jag bara slappat precis hela dagen. kollat på när B-laget pissade på Hjorted/totebo och nu ikväll myst framför Wallander. ungefär så har min helg sett ut, har inte heller svarat på frågestunden. har varken orkat eller velat så ni har fortfarande chansen att ställa en massa frågor. puss på er


Kommentarer
Postat av: Elin

Saknar dig snygging!!!

2013-09-09 @ 18:59:14
URL: http://elinnamnieks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0