20130913

FREDAG!!! som jag längtat efter dig. ikväll ska vi äntligen bege oss ut till stuga min familj och två andra familjer. tyvärr saknas min kära bror.. men det är ju inte någonting ovanligt såhär års med tanke på hockeyn. vi ska bara mysa, fiska kräftor, äta kräftor framförallt och sedan sova där tills i morgon. mys! 
idag har jag (trots fredagen den 13e) klarat av två prov relativt bra. 
och det där med fredagen den 13e, vet inte om jag ska skratta eller gråta då jag knappt vet om jag tror på de eller om det bara sägs vara så. och att alla människor klantar sig bara för man är nervös just för datumet. men aja. 
som jag lovade kommer svaren på söndag så passa nu på att ställa era sista frågor :) puss på er. 

detta är årets skolfoto, det blev ganska bra ändån, försöker i alla fall se det som de.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Är du kär/gillar någon?
Bästavän?

2013-09-15 @ 21:51:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0