we will win

igår simmade jag en kilometer med pappa efter skolan och idag har jag gått en massa. får se hur länge jag håller detta men att motionera nu framöver. 
idag har det även varit en bra dag, för efter skolan så käkade jag kinamat med fina vänner, kollade dans och avslutade med att kolla när vh vann med 6-2 över Tims lag. i morgon blir det ännu mera hockey då vi direkt efter skolan (typ) åker till Linköping för att kolla LHC-HV71. DEEERRRBBBYYY!!! då åker tröjan på och jag hoppas på det bästa, alltså att LHC vinner, helst att brorsan gör mål också. hiihi
har precis nu krupit ner i sängen tillsammans med Attelutt och ska försöka sova så, puss på er. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0