en en förklaring

jag har inte bloggar på ungefär en vecka och i början hade jag ingen riktig förklaring till de. men sedan i måndags har jag haft världen bästa och sämsta anledning till att inte blogga. jag har varit i lite depprition över mitt knä, men nu är det bestämt att jag kommer operera mitt knä den 30 oktober. är så sjukt nervös kan jag lova.. 
men i måndags så fick jag även reda på att en sjukt underbar person ska bli utvisad?!?! Abrahim eller Ibbe som han är igenkänd som här hos oss ska alltså bli utvisad till sitt hemland Liberia som han endast bott i de 6 första månaderna i sitt liv. han har ingenting att komma tillbaka till för han har ingen kontakt med sin familj, han kan inte språket, han har inget hem, absolut ingenting. detta är så sjukt och jag bli så besviken på Sverige och hur vi som ett "bra" land kan behandla någon såhär? tyvärr är det som det är nu, men vi kommer aldrig sluta kämpa, vi har 14 tusen namn på namnlistan, kändisar som Jonas Gardell, Timbuktu, Soram Ismell (stavning) och en hel del andra oerhört viktiga personer, där inte bara kändisar inblandat. för varje person som ställer upp, varje person som skriver under med sitt namn, varje person som gör sin röst hörd, varje person som hjälper till är lika mycket värd! ååh vad jag bara vill att Ibbe ska få sin framtid säkrad i vårt land. keep going! och alla, då menar jag verkligen ALLA!!! in på denna länk och skriv på ditt namn, jag ber er inte, jag tvingar er! 
http://namninsamling.se/index.php?Namn=Namn&sida=2&nid=8105&fnvisa=namn
puss på er mina fina läsare! 



två stycken lånade bilder! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0