en väldigt lång tid

hej mina otroligt fina läsare! 
jag är inne nästan dagligen för att kolla om det ens är någon som bryr sig om bloggen. och det är de vilket gör mig så sjukt glad, men samtidigt ger mig lite dåligt samvete för att jag inte bloggar. 
men just nu är bloggen så otroligt ful att jag inte ens vill att folk klickar in. så någonting måste göras för att jag ska vilja blogga. men men 
mitt liv senaste tiden har varit lite allt möjligt. det har innebärt höstlöv som direkt medför sig fest, kompisar och en massa skojiga grejer. för mig har det varit hälften kul hälften lite plåga. jag började lovet med kolla idol (live), fest och träffa kompisar. min älskade Alice hade kommit hem och allt var frid och fröjd. men sen på onsdagen åkte jag till Västervik för att operera mitt knä. har tänkt att skriva ett inlägg om knät och hela den resan någon gång så då får ni lite mer detaljer. så efter onsdagen låg jag bara i min säng och i soffan resten utav lovet. detta var en snabb genomgång utav mitt liv den senaste tiden, puss på er! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0