du gör mig hel

hej alla fina! 
ligger nu i bussen på väg till Norrköping, klockan är 04:22 och jag har varit vaken i två timmar, sjukt. vid halv 8 idag flyger jag nämligen till Paris med världens härligaste lag. vi ska kolla PSG, umgås, skratta, shoppa, leka turister och bara trivas så sjukt mycket.  tyvärr ligger jag här helt klarvaken och kan inte få en blund sömn trotts att jag bara sovit 2 timmar inatt. är så himla nervös och orolig så det håller mig vaken. jag kom nämligen fram till att första gången jag va i Thailand så kom tsunamin, andra gången bombade de där vi skulle bo, så känner bara vad händer denna semestern? usch vad rädd jag är. men lugnar mig med världens bästa musik i lurarna och smsa med min fina vän. vi hörs antagligen efter helgen då jag inte har något internet i Paris kanske så, puss på er! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0