mitt liv just nu

nu är det inte alls långt kvar tills det är sommarlov och jag slutar första året på gymnasiet, helt sjukt?! ett helt år har gått bara sådär känns det som, läskigt.. men det jag kommer ta med mig detta år är alla nya underbara människor som jag lärt känna, en sån sjukt kul livserfarenhet!
.
sommarvärmen är här så det enda jag gör i veckorna är sola, plugga och spela fotboll.
denna helg ska jag bara umgås med världens bästa människor och mysa till Eurovision, det är ju trotts allt i Sverige! blir kanske blir en "tripp" till Karlskrona i morgon med A-laget, känns sjukt att ens få följa med och kanske bara sitta på bänken. men med tanke på att jag slet av korsbandet för två år sedan och inte tränat fotboll på hela vintern så känns det sjukt.
ingenting är omöjligt bara man tror på sig själv, kom ihåg de! puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0