första ring

jag slutar alltså första året på gymnasiet i morgon, hur sjukt är inte de? tiden går fort när man har roligt har jag hört, och det stämmer verkligen in på detta skolår. trotts att jag saknar nian, är osäker på valet av linje, så har detta gett mig så himla mycket. jag har lärt känna en helt ny klass, bott i Linköping i två veckor och praktiserat på MediaMarkt, fått nya otroligt bra vänner och ja lite allt möjligt. det känns så spännande men samtidigt läskigt att sluta ettan, för jag kommer ett år närmre student och nya äventyr, ett år närmre studenten och hejdå till alla människor. men nu är nu och min sommar ska bli den bästa på riktigt länge då jag ska jobba på världens mysigaste ALV och åka till Bråvalla för att leva festivalliv i fyra dagar. puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0