det finaste jag har

jag vet inte vad jag skulle göra utan människan på bilden nedanför. det är hon som gör mig hel och jag skulle aldrig klara mig utan henne. hur jobbig, gnällig och värdelös jag än känner mig eller är så vet jag att hon alltid finns där. hur dum jag än har varit och vad jag än har hittat på så vet jag att hon alltid lyssnar. hon är människan som vet mest om mig, till och med mer än jag själv. hon vet vad som är bäst och vad som kommer såra mig. hur fel jag än tror hon har kommer jag alltid krypandes och ber om förlåtelse för att jag insett hur rätt hon har. hon är min andra halva och jag skulle inte klara mig utan henne. och hur mycket vi än tjafsar och hur mycket vi än sårar varandra ibland så vet vi att vi alltid kommer stå tillsammans. för hon är min bästa vän och mitt liv, jag älskar dig världens finaste vän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0