dåligt av mig

det har varit sjukt dålig bloggning på sistone, tar på mig den. har egentligen ingen riktig förklaring, det har bara blivit så.
.
har i alla fall varit ledig i hela 4 dagar nu, hur underbart? har firat finaste Emma, varit på premiärfest på ALV, träffat nya människor, skålat med mina vänner tills långt in på morgonen, kommit hem när det är ljust, sovit för länge och fått min födelsedagspresent av bästis. min present var att fixa naglarna av en riktigt duktig tjej i Hultsfred som har studio hemma, rekommenderar henne VERKLIGEN!!
.
endast tre skoldagar kvar för på torsdag tar jag sommarlov och då ska jag verkligen bara leva så jävla mycket, puss på er.
.
(ni får ursäkta de olika storlekarna på bilderna, men de blir så beroende på vart de är använda och med vilken kamera jag tagid dem) 
.
.
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0