nyår

bättre sent än aldrig kanske...
men i alla fall, jag var med min underbara vän Alice och åt trerätters med mammi och pappi på dagen/kvällen.
sedan gick jag och Alice till Lina för att förfesta med världens härligaste brudar Lina, Ida, Josefine, Amanda och Nathalie, kärlek till hur underbara ni är!
efter ett tag begav vi oss till folketspark för att verkligen festa till det, askalas va de verkligen tack alla!
fram emot elva började jag ock Alice gå mot stan för att hinna säga hej till allt folk och vid tolv slog alla raketer oh jag fick mina lilla nyårskyss av min beste frendo!! hiihi
efterfest hos världens bästa och sedan började vandringen hemåt, det slutade med att jag va hemma kring 4 och sov huuuuur skönt som helst hela natten och vaknade upp som en prinsessa. tyvärr har jag inte så många bilder men dessa får duga :)
ganska långt inlägg... men ska försöka komma igång med bloggningen nu framöver :) puss på er alla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0