lugn helg

fredagen spenderades men världens bästa tjejer! slutade vid kvart över 11 och bakade då kladdis med Ida, Amanda och Julia, myyyyys.
sedan vidare till kinan för att träffa de andra tjejerna och äta superduper god mat, sedan hem till mig för att mysa och prata om allt möjligt. ååh vad jag tycker om er!
lördagen gjorde jag absolut ingenting förutom en kort promenad vilket var så himla behövligt. idag trotsade jag, mor och far kylar och åkte till valbacken för att åka lite skidor, gött!
ligger just nu i en nybäddad säng och bara njuter av livet. jobbigt, rörigt, tråkigt inlägg men aja, puss på er!
(Bilderna: röd tröja-fredagens outfit, blommiga långkallingar- lördagens outfit, skidbild- dagens)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0