kuuul inlägg

skolan, gym, sjukgymnast, träning och nu sova. ja detta va min dag väääääldigt kortfattad. är typ lagom glad idag, men kollar ni min Twitter klagar jag mest. bara för jag är så trött på folk, så vill ni höra min åsikt kan ni följa mig där: lisahultstrom
kanske börjar med dagens tweet här på bloggen vi får se.
på tal om annat, vilket jävla äckel som våldtar en 9-årig flicka framför hennes 5-årige lillebror?!?!? brinn i helvetet säger jag bara!! oh snälla Sverige inför livstid så de jävlarna får plågas!! förlåt för allt mitt svärande men blir faktiskt riktigt förbannad...
men lite trevliga igen. sov sött, puss på er!
(bilen på mig oh bästa pappi)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0