20 saker om mig

1. När jag fryser om näsan (vilket är väldigt ofta) börjar jag gråta.
2. Jag har svårt att släppa människor från mitt förflutna.
3. Jag hatar fötter mest av allt i hela världen.
4. Jag kan inte sluta ha kontakt med en person om vi är osams så jag ber ofta om förlåtelse även om det är den andre personens fel.
5. Jag tål inte människor som inte tvättar händerna efter toalettbesök, såsåsåså äckligt!
6. Jag drömmer jätte konstigt och minns alltid allting.
7. Jag duschar alltid iskallt det sista jag gör innan jag går ut ur duschen.
8. Jag blir lätt förälskad och har svårt att släppa en person.
9. Jag blir super lätt svartsjuk.
10. Jag har jätte svårt för att säga/skriva "jag älskar dig" till någon för de orden betyder så himla mycket för mig.
11. Jag somnar alltid på magen med vänster arm under magen.
12. Jag sover nästan aldrig på kudden.
13. Jag kan inte äta på våra vita tallrikar utan jag måste äta på en blå.
14. Jag borstar alltid håret innan jag går och lägger mig.
15. Stina, Alice och Ollie är de enda jag kan säga allt, precis ALLT till.
16. Jag berättar saker ganska lätt för folk, men inte saker där andra personer är inblandade.
17. Jag blir ganska barnslig när jag är kär.
18. Jag vågar inte somna/duscha när jag är själv hemma.
19. Jag är mörkrädd.
20. Jag älskar att umgås med mina vänner, de får mig att må så sjuuuuukt bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0