Vimmerby är mig besviken

engelskan gick hel ok idag, men absolut inte bra! hade ju även svenska redovisning vilket kändes jättebra, hoppas de nu bara... efter skolan blev det ett rejält pass på gymmet. sprang 3.5km och sedan blev det att köra igenom kroppen med vikter. verkligen älskar att träna just nu, hoppas bara motivationen håller i sig.
nu ikväll har jag haft kvalitets tid med min andra halva, min bästa vän, mitt allt! hon är oslagbar, bara helt jävla bäst. utan henne (stina) och ollie är jag ingenting kan jag lova er, absolut ingenting. just nu är det lite svårt här och där och jag vet inte hur jag ska lösa det men jag älskar er över hela mitt hjärta, glöm inte de! ♡
och på tal om rubriken, hatar alla äckelfjortisar som tror att dom kan göra precis vad de vill och bara förstör för andra... alltså fuck er! skaffa ett liv och ta tag i ert ryckte, snälla. säger det för er egen skull, och glöm inte att jag varnade er.
långt och blandat inlägg... ska ringa hjärtat nu så puss på er.
(bilden betyder allt för mig)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0