torsdag

kom bara att tänka på en sak när jag skrev rubriken, är namnet torsdag ifrån guden tor?! bara tänkte lite...
har haft YÄ hela dagen idag oh det känns i huvudet... blir så himla seg och orkar ingenting eftersom vi sitter koncentrerade på en dataskärm från kvart över åtta till halv fyra... efteråt tog jag mig en liten promenad till lite olika ställen och lämnade mitt CV i hopp om att få sommarjobb. haft innebandy träning och kollat hockey nu ikväll, jäkla massa slagsmål (vilket jag älskar) på matchen och vimmerby vann. ligger nu i sängen och tänker mer än någonsin... ska nog börja med dagbok och verkligen skriva ner ALLT jag tänker, känner att det behövs. aja, puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0