min lördag

slappade och pysslade om mig själv på dagen. middag hos mormor och morfar på kvällen, världens mysigaste är de. även om jag inte alltid visar de.. puss på dem!
begav mig sedan till ollie, vi hade lite bästis-snack innan Timmy, Rasmus, Alexander, Simon, John, Elias, Hugo och Jesper kom. oh vi tog det bara hur lugnt som helst. dedär nötterna spelade även in en film och jag höll på att dö av garv, hahahaha bäst är de! vid halv två tog jag, Timmy och Jesper en promenadisch hem och jag somnade verkligen direkt när jag kom hem.
ligger nu i soffan och ska snart fixa mig för att sedan bege sig till ishallen. J20 har match mot Kalmar och det är klart man stöttar sina vänner! blir lite plugg sen men det gör har verkligen ingenting för har ingen sändagsångest, beror nog på lovet nästa vecka! puss på er.
(hahaha verkligen sprang igenom snöigaste skogen hem igår när Timmy och Jesper gick åt sitt håll, livrädd!!)


Kommentarer
Postat av: annie

åh tack finis :D

2013-02-12 @ 11:35:19
URL: http://annieeilvonen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0