hatar rubriker juuu

Alice var med i skolan hela dagen och vi avslutade med gym. blev mest styrka idag för har ont i halsen... illa!! min träning börjar ge resultat och jag börjar bli stolt över mig själv, vilket är målet med min träning. mestadels i alla fall.
jag, pappi och Alice myste med te och glass framför Mia på Grötö förut. (påpekning bara, när jag skrev Grötö blev det heltäckande, bra ajfååånen!!)
snackade med hjärtat en sväng förut, han åker till Frankrike på fredag, som jag kommer sakna honom... tur jag också åker iväg så jag kan tänka på annat... godnatt och puss på er!


Kommentarer
Postat av: penis

godnatt

2013-02-13 @ 23:43:59
Postat av: knug

en påpekning bara, när jag skrev lisa blev det "hejhopplillefisalise"

2013-02-14 @ 12:17:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0