friluftsdag

ja som rubriken säger hade vi friluftsdag idag, valde såklart kisa och åka skidor. bästa val någonsin! fattar inte varför jag inte skitit i vad mina vänner velat och åkt tidigare för satan vad kul alltså! åkte ganska mycket med Anton och dem men också några andra, nice. hahahaha drog i två och en halv gång idag, en gång när jag flög och en gång mitt i backen, fan vilken smäll, hahah! sen den halva gången blev ju när Elias körde över mig så jag trillade, snällt... heehe.
HAN var i backen idag också och jag fick det där underbara leendet av han när vi träffades, gjorde hela dagen! nu ska jag avsluta kvällen med ett samtal från bästa och berätta om min dag. puss på er!
(jättefin bild verkligen... men va typ enda bilden jag hade från idag, tyvärr)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0