du vann och jag förlorade

åkte igår efter skolan upp till Linköping för att ha det så sjukt bra. och jag hade det verkligen hur bra som helst med världens alla bästaste vänner, badade i fontänen och skrek "hata katedral" med min hesaste röst tillsammans med fulla och fula nollor, lyssnade till världen sämsta band och bara njöt av livet.
ligger nu i soffan tillsammans med pappa och kollar film, bästa han!
glöm inte att ställa lite frågor till frågestunden. och förlåt ni som ställt frågor, men jag har inte accepterar dem än så de syns men ska göra det snart.
puss på er!


Kommentarer
Postat av: Anonym

är du oskuld? ifall du inte är de hur många har du legat med ?

2013-08-25 @ 19:38:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0