helgen

Fredag, började helgen med att fira Bullen som fyllt 17år med grillat och en massa trevliga tjejer. 
Lördag, blev väckt av mamma ganska skapligt så jag skulle hinna vakna till och äta innan det var dags för att åka upp till idrottshallen och spela innebandymatch mot några killar. detta för att VIBK fyller 25år i år, grattis juuuu. åkte hem och satte mig i solen en stund och försökte få lite färg men hur det gick me de är ju en annan sak... tog sedan med mig pappa ut för att övningsköra en stund och det gick väl med blandat resultat kan man nog säga. körde sedan till Lina för att ha tacco-mys med några av tjejerna i drema-teams som vi så fint kallar oss. huuur mysigt som helst att va med världens bästa tjejer och bara lätta på hjärtat och bara vara, älskar er! 
Söndag, sov ut riktigt ordentligt vilket var hur skönt och välbehövligt som helst. skulle sedan sätta mig i solen en sväng men blåste så förbannat att jag gick ner och la mig i sängen igen. åkte sedan till ceos och kollade när dam-laget hade träningsmatch och det gick mindre bra. 
nu ikväll har jag grillat körv med mitt kära lilla gäng anton, ludde, jonte och julia. vi gick även en liten kvällsprommenad och bara hade det allmänt bra. blev ett långt och ointressant inlägg jag vet men aa nu blev de så. 
puss på er. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0