we gonna make it happen

FFRREEDDAAGG!!
har världens bästa känsla just idag, och allt beror på världens bästa klass!♥
vi fick hem våra snygga klasströjor idag och så har vi myst med tårta på mattelektionen.
och så beror det nog på att jag fick reda på att jag fick 31 av 37 rätt på läsförståelsen i svenska NP, vilket betyder VG, stolt tjej hej!
sitter nu och fixar lite med min argumenternade text, lyssnar alla melodifestival låtar bara för att.. och så är jag så sjuuuuuuuuk avis på alla som ska få njuta till avicii ikväll.. vill också!!!
ska mysa runt med Emma och Ebba ikväll, blir innebandy och någe mer myys! ♥
pusshejs
spegelvänt, men iaf vår klasströja, iiiih vad jag älskar den!!!! ♥

Kommentarer
Postat av: Frida

jamen eller hur? ;) hahaha, du är söt lisa!

2012-03-03 @ 20:23:50
URL: http://fridajjohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0