allt man ser fram emot kommer man en dag att titta tillbaka på.

skolavslutningen blev inte riktigt som den skulle, men jisses vad kul jag hade! tack alla mina fina vänner och speciellt tack till vissa av er, haaha!
min bestepöjk är i stan så har umgåtts med han och annat folk första dagarna på lovet, har även hunnit med en sväng till linkan för att inhandla säng till mig, men blev lite strul så nu sover brorsan som en kung, i min säng?! Hiihi
drar till Karlskrona i mon och ojojoj vad skönt det ska bli att bara släppa allt just nu, behöver det...
puss hej mina fina!


Kommentarer
Postat av: Jasmin - The dream of being famous!

Hej hur har din sommar varit hittills?? :)
-
Svara på min blogg annars får jag ku aldrig svar (det med den nya blogg.se designen och så :P )

Svar: den har varit bra :)
Lisa Hultström

2012-07-04 @ 03:56:03
URL: http://jaasses.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0