beeeeestisfeeeeeestis

älskar dig världens bästa!
finns inga ord hur glad du gör mig. du är det bästa man kan få, utan dig klarar jag mig inte och det vet du! även om vi bara känt varandra i lite mer än ett år kan vi varandras liv utan och innan. ingen kan någonsin ta din plats i mitt liv. jag blir tom utan dig, och beestis det är du och jag mot världen nu och för alltid! <3
jag stöttar och hjälper dig i vått och torrt, står alltid på din sida och jag kommer alltid va din jobbige jävel som resten av ditt liv alltid ställer de dära jobbiga/pinsamma frågorna, skämmer ut dig inför alla och tjatar hål i ditt huvud när jag är kär!
jag släpper dig aldrig, Stina Viktoria Proos! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0