every happy story, have a sad end

börjar lovet med fest, chillar hela lovet och avslutar med fest. i min öron kan det inte låta bättre. i morgon kväll bjuds det på födelsedagsfest hos Josefine Eek och sedan drar vi vidare till metropol för att skrika oss hesa till Den svenska björnstammen.♥ längtar efter att få träffa festprissarna från alla möjliga små hålor här omkring Vimmerby, saknar er!?!?
.
och nu när jag äntligen tar mig tid till att blogg, vill jag tacka alla ni fina läsare! ♥ det är ni som håller igång bloggen, utan er skulle jag ha tappat all ork för detta. ni har verkligen jätte stor betydelse så om ni vill läsa om nått speciellt eller vill vet nått om mig hör av er på fb, mailen eller kommentera här nere så ska jag skriva om det här i bloggen. det kan va vad som helst.
all kärlek till er, puss på er mina fina
älskade Effie! ♥

Kommentarer
Postat av: alma

sv: fixat och klart :D nu kan du se vad som hänger på min snedvägg :D nice blogg förresten, pusss snyggis :D<3

2012-02-25 @ 14:24:42
URL: http://nezirevicalma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0