the end

jaa precis så är det, the end of the year!
detta kan ha varit det bästa, men också det sämsta år.
haaha första dagen på året, vilken skandal. men det gick uppåt, jag träffade simpinski och var sådär härligt kär.
livet rullade på, det blev sommar, det va jag konfirmationsläger, lovet var slut och så var också mitt goda liv.
allt gick nerför. jag, kärleken, vissa kompisar började falla från mig.
men det var då jag upptäckte mina äkta vänner, som jag har haft med mig hela vägen men, jag själv, har inte insett det.
jag vågade nog inte. alltså förde det dåliga någonting bra med sig trotts allt!
fester, utflykter till olika städer, Lasse konsert, festival, jaa mitt 2011 kanske inte har varit så dåligt, även om det var mitt sämsta år.
jag älskar mina vänner, min familj och idag för första gången kan jag (samtidigt som jag lossas sluta tänka på det dåliga) säga att livet leker! men vadå är det så pass samma dag som året är slut? det är kanske en bra början på 2012?
aja, mitt knä är juh lagat och jag ska få komma tillbaka till sporten om några månader så jaa, livet kanske leker lite ändån :) jag kan inte annat än sova gott inatt, för vem vet om första natten på 2012 blir så bra ;)


Kommentarer
Postat av: mathilda

hur går det med gymnasieval och sådär lisa? :d

2012-01-03 @ 08:43:52
URL: http://mathildagabriella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0