let's take a look at the past

folk kommer tro jag är dum på riktigt men nu är det så att jag hatar julen? jag vet inte hur detta kommer sig, men så är det bara! hatar lussekatter och julmust, gillar varken hem bakade pepparkakor eller degen?!?!? jag till och med hatar snön, jag som tyckte allt detta va så mysigt förr? och jag till oh med hatar julmusik, usch vad trött jag är på den!!! det finns 4 saker att längta till nu i jul som jag faktist fortfarande gillar, och det är den underbara lussevakan, lucian, julafton och nyår. resten av dagarna behöver jag inte.

Kommentarer
Postat av: lina karlsson

du är galen! <3 men vill inte heller ha snö :(

2011-12-06 @ 17:02:54
URL: http://linaamariaakarlsson.blogg.se/
Postat av: Matilda

haha vrf inte? Jag som gillar allt i december typ, förutom nu! För nu är det ju ingen snö...! Men då blir väll du glad då:D<3!

2011-12-11 @ 19:00:01
URL: http://viitillsammans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0